måndag 16 juni 2014

INSPIRATION OCH ERBJUDANDEN FÖR ALTAN OCH UTEPLATS - UTEMÖBLER I STUDION



Hej måndag! Invigningshelgen var superbra, det var så trevligt att träffa både vänner och bekanta, släktingar och by-bor, och bloggläsare. Vi är mycket nöjda och glada :) Idag kommer ett inlägg som vänder sig till Saltsjöbadsborna (många läsare här ju), eller de som har vägarna förbi Saltsjöbaden idag. Kvar efter helgens event finns idag lite växter från blomstermarknaden som trädgårdsmästar-Marie säljer till 30% till de som tittar förbi på Gamla Skolvägen 34. Jag kommer ju i studion att ha lite inredningsmiljöer efter säsongskoncept, att njuta av för inspiration eller att handla som kund om man tittar förbi. Och nu under juni har jag lite fräscha utemöbler, utekorgar och dekorkuddar. Jag satsar på kvalitet och klassisk smak så det håller, och passar de flesta trädgårdar.




Solstolar i stadig gedigen träram, med tjockt offwhite canvastyg som går att ta av och tvätta, Artwood. Kostar i butik 990 kr/st, jag har priset 750 kr/st för mina privatkunder som tittar förbi. (SÅLDA) Det finns även stora korgar för olivträd etc, stor 400 kr, jättestor 500 kr (kostar ca 1200 i butik för båda).




Ja, så här ser det ut idag! Ni som inte har möjlighet att titta förbi får använda bilderna som inspiration för uteplatsmiljö! kram på er



Bild studio karin



Supermysigt med lite miljöprodukter här i studion :) Bild från i morse när vi öppnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar