onsdag 2 januari 2013

INSPIRATION FÖR ARBETSPLATS I VINTAGE MODERN MIX



Nystart! Detta år innebär för mig även en ny arbetsplats till och med :) Det är härligt med ny inspiration att ta tag i. Ny inspiration för det nya hemmet som vi skall krascha in i redan i februari. Ni vet att hemma blir man ibland hemmablind, eller tänker att det där tar jag tag i seeen. Ja, men nu är det dags, dags att ta tag i de förändringar som inte blev rätt i gamla radhuset, nu ska jag välja den färgkulör som jag ångrat (föräldrasovrummet blev för beige...), skaffa någon ny lampa och så behövs det lite nya möbler pö om pö eftersom det blir fler rum. Men det får gärna ta tid. Växa fram. Idag hittar jag inspiration för självaste arbetsrummet, supersnyggt arbetsbord med gamla grånade vintageplankor. Och det fina avbrottet med den fina lampan Bellevue av Arne Jacobsen/ &tradition (modern design i funkis 1929) och de läckra tavlorna på väggen. Ah! Smashing. Vill börja inreda NU!




Bild 1-2 &tradition

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar