lördag 28 april 2012

FINGRET PÅ PULSEN



PS kommer ni ihåg den här våningen? Idag är den med i ett långsidigt reportage i SvD Magasinet, och det får mig ju verkligen att känna som om jag hade fingret på pulsen ;) Jag hittade den på hemnet när jag surfade runt i tidigt i höstas (ja man kunde köpa härligheten för 14M), och jag visade den då, och t o m en gång till i vintras för den var så härligt inredd med detaljer överallt. Vill du se alla bilderna, även några som inte är med i SvD idag så klicka här.


Bild via hemnet

3 kommentarer:

  1. Älskar den våningen! Och den soffan hade jag gäärna haft. Men det kräver ju också sitt utrymme..

    SvaraRadera
  2. Men så stort ska vi också ha, ni med, eller hur? 300 kvm el'nåt :O :)))))

    SvaraRadera
  3. wow!! underbar bild - älskar känslan!! och soffan :)

    jenny

    SvaraRadera