fredag 7 oktober 2011

...OCH MAROCKANSKT BETONGKAKEL I HALLEN

Bilder via Marrakech design


Jag var ju inne på marokanskt kakel i badrummet igår, och jag skulle gärna ha det i hallen i mitt nästa hem skrev jag. Så det kändes som om jag behövde göra en djupdykning i de alternativen med. Betongkakel i hallen, alltså. Jag skulle gärna ha en grå-vit variant, för tänk om jag tröttnar på färgsättningen? Då är det inte lika lätt som att byta ut en matta... Dessutom älskar jag grått, och tänker mig att det är ett hav av vit spont i mitt kommande sekelskifteshem :) Och då gör sig det grå vita väldigt vackert. Som ovan.






Eller så här...



....ytterligare en variant.


Denna ljust turkosblå var ju fantastiskt fin också. Återigen spont och marokanskt kakel, verkar som om det är många därute som gillar den kombon :)

Nu, mina vänner, är det freeeeeeeeeeeedag, och jag ska äta en god lunch, latte och färska bageribullar med en kär kompis och massa dagislediga barn här i Saltis. Hoppas även ni får en trevlig avrundning på arbetsveckan, och fredagsmys i massor önskar jag er :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar