tisdag 3 maj 2011

VÄLKOMNA TILL MIN NYA BLOGG!


Bild studio karin för Hus & Hem

Hej! Inte bara ny månad nu, utan även ny blogg för min del!!! :)
Idag ska jag bara titta in snabbt för att be er alla söta läsare att kika in på min nya redaktionsblogg på Hus & Hem! Det är såååå roligt att äntligen presentera den. Jag blev tillfrågad i april om att starta en blogg om inredning på deras hemsida, och det ville jag så klart. Nu  drar den igång. Jag kommer att hålla liv i denna blogg med, detta är ju min hemsida med portfolio, cv och allt. Jag kommer att ha några inlägg i veckan här även fortsättningsvis, så ni som följer mig här kommer att fortsätta kunna göra det. Och vill ni läsa mer av mitt inredningssvammel ;) finns alltså den nya bloggen också där jag kommer att försöka ha dagliga inlägg. Och ni som hittar hit idag på grund av Hus & Hem bloggen - Välkomna hit till denna blogg också!
Känner att jag sprudlar av energi, och det är glada maj, äntligen :)

10 kommentarer:

  1. Gratulerar - så roligt med nytt uppdrag!
    Klart man vill följa med där med - fast jag får inte länken att fungera?

    SvaraRadera
  2. Hej, och tack för att du påpekade det. Jag har nu länkat om inlägget, hoppas det funkar nu :)
    Karin

    SvaraRadera
  3. Häjä!!! Jätte grattis till din nya blogg. Spännande att nå ut till ännu fler "inredningsnördar" ;) jag är helt säker på att alla nya läsare som halkar in kommer älska dig och dina underbar tips, idéer och härliga inspirationsbilder. You go girl!!!
    Hoppas du och bulan mår bra. Många kramar och stort Lycka till! Jag hänger på båda ställen :)
    /Kristin

    SvaraRadera
  4. Nämen Stort Grattis!!! Gläds med dig och ENJOY är rätta parollen.

    SvaraRadera
  5. Hej Karin! Vad roligt, grattis! Såklart kommer jag även följa dig även på Hus & Hem. Lycka till!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Jag lyckades inte heller använda länken ovan.

    SvaraRadera
  7. Tack LInda, kul att trogna läsare kikar över där med :) Är det ok att jag använder ditt "markisinlägg" och "altaninlägget" framöver. Länkar så klart till dig :)

    Har provat att länka om en gång till, inte minlänk-dag tydligen ;)

    SvaraRadera
  8. Spännande med en ny blogg och jag kommer givetvis följa den också! Fint du fått det på din uteplats, inspirerande.

    Kram Josefine- at home

    SvaraRadera
  9. Såå roligt, stort grattis!!

    SvaraRadera