måndag 2 maj 2011

HÄRLIG LOVE SEAT ATT KRYPA UPP I


Bild Himla Allinwood

Härliga maj! Men vad hände med vädret? Nu blev det lite kallt, och jag kan gott krypa upp i soffan igen med en god bok och massa kuddar och till och med (möjligen) en filt.... Vår övre hall som blev ombyggt till "bibliotek light" med platsbyggd bokhylla har en fåtölj som är för liten. Där skulle få plats en "love seat" istället, dvs en fåtölj med 1,5 sits. Och jag har sett en perfekt. Jag har visat denna möbel tidigare i detta inlägg, men då existerade den bara på skiss. Nu finns Himlas och Allinwoods samarbete fotograferat, och så här fin är den. Jag skulle vilja ha fåtölj/ loveseat varianten (inte soffan alltså), och helst i vitt med det gråa linnetyget som ovan. Jag ser för mig hur båda småtjejerna skulle älska att krypa upp i denna fåtölj, den skulle ju vara placerad direkt utanför deras dörrar...


Denna storlek är det jag vill ha. Sååå fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar