lördag 9 oktober 2010

LÖRDAGSTIPSET




Hej lördag!

Jag lägger in ett litet snabbt tips till er som letar efter något extra att uppleva på en ledig kväll. Jag var för ett par veckor sedan på B.A.R på Blasieholmen, och det är en riktig upplevelse! Snygg rå interiör, open show kitchen där man ser allt, man får välja sin fisk eller köttbit i en delikatessdisk full med is. Om du har lust pekar du ut en hummer i akvariet som skall kokas i din ära (något som jag aldrig lyckats med, kan inte ha ögonkontakt med maten 10 minuter innan jag skall äta den tror jag....)
Möjligen får du planera in detta lördagstips långt i förväg, de tenderar att vara fullbokade. Men du kanske har tur och får ett återbud?





Snygg grafisk brand-presentation. 


Snygg rå interiör, väldigt New York.





Och öppna show-kitchen där du kan få se och höra personalen jobba sig svettiga utifrån din plats i restaurangen. Detta är inte ett restaurangbesök, det är en upplevelse!

Önskar dig en trevlig lördag vad du är gör!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar