måndag 13 september 2010

BADRUMSDETALJER



Ett litet snabbt inlägg här, fick en fråga av en gullig bloggläsare om vilken tvättställsarmatur (eller kran i dagligt tal...) jag kommer att välja. Hon sökte själv en som var klassisk utan att den skulle bli för sockersöt. Den jag har valt är denna, och jag tycker den är i perfekt kombination av ett klassiskt formspråk och helt modern! Jag älskar den, och den köpte jag redan för två år sen när hela badrumsrenoveringen bara låg i sin linda... Och den tycker jag lika mycket om idag, så den kommer att monteras in. Den kommer från Tapwell och det märket hittar ni hos många butiker. Kontakta dem annars för närmaste återförsäljare.


Så här ser den ut för köket. Men jag är osäker på om jag skulle välja den även om den är snygg, då jag gärna vill kunna blanda varmt och kallt med ett grepp om jag håller i något i andra handen. Jag har inte samma behov i badrummet, och där är man oftare van att ha blandat varmt och kallt ifrån två vred.




Andra badrumsarmaturer från samma företag, liknande snygga höga typer. Här med engrepps-blandare. Imorgon ska jag inte snöa in på bad jag lovar :)


På torsdag ska vi köra igång här med vårt nya badrum, JIPPIIIEEEE!

Önskar dig en skön veckostart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar